VARAUKSET JA MAKSUT

Kuinka saan varattua vuoron?

Vuorot varataan varausjärjestelmän kautta https://playtomic.io/ Sinun tulee rekisteröityä käyttäjäksi/kirjautua sisään ennen varaamista.

Kuinka vuoro maksetaan?

Vuorot maksetaan aina varattaessa varausjärjestelmän kautta. Maksun onnistumiseen vaaditaan, että varauksen maksun jälkeen asiakkaan tulee palata varausjärjestelmään. Muuten maksu jää odottamaan ja kenttävaraus ei onnistu.

Miten voin vuokrata mailoja?

Voit vuokrata mailoja suoraan klubiltamme maksamalle ne paikan päällä käteisellä tai MobilePaylla, ohjeet löytyvät klubin tiskiltä. Vuokramailat löytyvät loungen mailahyllystä. Huom!  Koronaepidemian vuoksi  klubeilla on ohjeet ja tarvikkeet vuokramailojen desinfiointiin. Desinfiointi tulee tehdä pelaajan toimesta ennen ja jälkeen käytön.

Miten saan palloja käyttööni?

Tiskin edestä löytyy käytettyjä palloja, joita voi lainata veloituksetta. Uusia palloja löytyy myös tiskiltä hintaan 7 €/tuubi. Maksu onnistuu käteisellä tai MobilePaylla. Ohjeet löytyvät tiskiltä.

Kuinka saan peruttua vuoron?

Voit perua vuoron 24h ennen sen alkua kirjautumalla varausjärjestelmään ja valitsemalla ”Omat varaukseni” -> ”Peru”. Huom! Koronaepidemian vuoksi peruutus on mahdollista tehdä tunti (1h) ennen vuoron alkua.

Mitä jos joku peliporukastani sairastuu pelipäivänä emmekä pääse pelaamaan?

Ota yhteyttä kuopio(at)padelclub.fi tai soita puh. 044 244 8449.

Mitä tapahtuu maksulleni, jos perun vuoron?

Playtomicissa saat maksamasi summan takaisin tilillesi tai maksukortillesi.

Käykö teillä työnantajan maksamat liikuntaedut?

Kyllä, meillä käy Smartum, Edenred, Eazybreak ja ePassi.

Kuinka teen varauksen jos haluan käyttää liikuntaetua?

Mobiilimaksu
Avaa itsellesi asiakastili varausjärjestelmään.
Tee mobiilimaksu toimipisteeseemme.
Lähetä meille viesti maksusta numeroon 044 244 8449, jonka jälkeen lisäämme saldoa asiakastilillesi.
Sinun tulee siirtää liikuntaetua niin, että se kattaa koko vuoron hinnan.
Varaa kenttävuoro saldoa käyttäen.

Liikuntasetelit
Avaa itsellesi asiakastili varausjärjestelmään.
Toimita liikuntasetelit meille etukäteen joko tuomalla ne klubille tai postittamalla ne osoitteeseen Sammonkatu 22 C 38, 70500 Kuopio.
Saatuamme liikuntasetelisi lisäämme vastaavalla summalla saldoa asiakastilillesi.
Sinun tulee toimittaa liikuntaseteleitä niin, että se kattaa koko vuoron hinnan.
Varaa kenttävuoro saldoa käyttäen.

Miten saan varattua vakiovuoron?

Ota yhteyttä antti.pakkala(att)padelclub.fi ja tiedustele vakiovuoron saatavuutta.

YLEISTÄ

Onko klubilla saunaa?

Ei ole, mutta klubillä on suihkut ja pukuhuoneet naisille sekä miehille. Kävelymatkan päässä klubilta on Matkailukeskus Saana, jossa on 30 hengen yleissauna, tunnelmallinen savusauna sekä erikseen varattava VIP-sauna 10-15 hengen illanviettoihin.

Kuinka pääsen sisälle halliin?

Saat varausvahvistuksen yhteydessä koodin, jolla pääset sisälle halliin.

Onko klubilla henkilökuntaa?

Ei, klubimme ovat itsepalveluhalleja. Saat yhteyden henkilökuntaan lähettämällä meiliä kuopio(att)padelclub.fi tai soittamalla asiakaspalveluun 044 244 8449.

Kuinka saan valot päälle varaamalleni kentälle?

Valot syttyvät automaattisesti 5 min. ennen vuoron alkua.